vrijdag 18 februari 2011

Award

Mijn dag begon goed; van Mandy kreeg ik deze award, leuk hè?
Bedankt Mandy!!

Nu is het de bedoeling dat ik enkele blogs uitkies die een award verdienen. En dat zijn er zoveel...
Maar goed, ik zou graag een geven aan:
  • Carolien, van 'Kaatje aan de Dijk'; een webwinkel-collega in Friesland met prachtige spulletjes en ook een hele gezellige bed and breakfast in een pipowagen.
  • Peggy, van de blog 'Wonen met Brocante'; net als ik dol op brocante, maar ze wil alles zelf houden ;-)
  • Dicky Marie, van 'De Lorelei Brocante'; als ze over brocante begint kan ze niet meer ophouden! ;-)
De spelregels voor het doorgeven van de award zijn als volgt: 
                                                 
1.Je maakt een verwijzing naar de blog en/of persoon die je de Award heeft gegeven.
2.Geef vervolgens de Award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
3.Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een Award gewonnen hebben.
4.En het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo bekende blogs.
 
Prettig weekend allemaal!
 
Groetjes, Jolanda

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je welverdiende award Jolanda, geniet er van!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Mandy zei

Fijn dat je er blij mee bent Jolanda. Ik kom graag op je blog kijken, dus wat mij betreft dik verdient!!

Ik wens je een goed weekend, liefs Mandy

It's me zei

Gefeliciteerd !! leuk voor je !!! fijn weekend...liefs Ria....xxx....

Huys 50 zei

OOOOOOOOO,..... Jolanda !! Wat leuk !!!!
Bedankt,oohh wel erg lief hoor,jeetje ik krijg het er warm van..pfff,ik ben dit niet gewend hoor haha..
Beetje op de achtergrond weet je wel..
Maar nu moet ik dus eens even bekijken hoe dit allemaal werkt hé.
Ik doe dit ook nog maar pas,maar eens even proberen dus.
Maar wat vind ik dit superleuk !!

BEDANKT !!!!

lieve groetjes
Dicky Marie.

wonen met brocante zei

Bedankt dat je de award aan mij doorgeeft! Wordt zeer gewaardeerd!. Ik ga er 's rustig over nadenken aan wie ik 'm door ga geven. Fijn weekend! Groetjes Peggy

Anoniem zei

Hoi Jolanda,

Super bedankt voor je Award, ik ben er erg blij mee.
En jij natuurlijk ook gefeliciteerd met de mooie prijs.
Ik heb zojuist de Award weer doorgegeven maar het lukt me maar niet om rechtstreeks de link van je blog te verwerken in mijn berichtje.
Ben er een uur me bezig geweest en hou het voor gezien want ik kom er niet uit.

Groetjes Carolien.

Bonjade zei

Van harte met deze onderscheiding ;)
Zo leuk!!! En dik verdiend.
Fijne dag
Liefs

Wanda zei

Van harte gefeliciteerd met je award! Leuk dat je jezelf hebt aangemeld als volger van mijn blog. Ik heb natuurlijk gelijk even een kijkje bij jou genomen. Ik moet zeggen: leuke blog, ik ga jou nu ook volgen!

Lieve groetjes,
Wanda